Update - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marinda Renselaar - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marinda Renselaar - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marinda

Blijf op de hoogte en volg Marinda

15 Januari 2010 | Australië, Cairns

Al weer langer dan een week in Cairns! Ik vermaak me prima hier, heel veel vrije tijd opvullen met niks doen want het is echt veel te warm om wat te ondernemen de hele week al tussen de 32 en 35 graden.Het enige sportieve is dat ik gefietst heb, en dat was raar haha! Op donderdag, vrijdag en zaterdagavond werk ik om wat geld te verdienen. Ander werk kan ik helaas niet vinden omdat ik over twee weken alweer vertrek.
Ik vertrek over 2 weken omdat ik een meisje (Nadia) uit Duitsland heb ontmoet die net als mij naar Alice springs wil reizen en vanuit daar naar Adelaide en Melbourne. Voordat we richting Alice springs rijden, pikken we eerst in Innisfail een ander duits meisje op die dan ook met ons meereist. We hebben afgesproken dat we niet rechtstreeks naar Alice Springs rijden, maar de toeristische route nemen en gewoon lekker stoppen als we willen stoppen. Het enige doel is dat we eind februari in Melbourne willen zijn.
Want begin maart vertrek ik vanuit daar naar nieuwzeeland:D:D!! En dan ga ik daar lekker een maandje rondreizen vanuit het zuiden van het zuidelijke eiland tot aan het noorden van het noordelijke eiland. En daarna weer terug naar Australi"e, om daar nog even lekker een beetje reizen en dan weer richting Nederland. Mijn plan is om aan het einde van April terug te zijn, want ik wil thuis mijn verjaardag vieren hihi:$

  • 15 Januari 2010 - 07:32

    Ingrid:

    Weer leuk om te weten. Heb het weer gelezen en wens je heel veel plezier verder. Wacht opvolgende update. Groetjes vanuit een winters 't Harde

  • 15 Januari 2010 - 09:15

    Mams:

    Zo ben nu eens niet de eerste en we blijven genieten van je verslagen, heb je onze post nu al, want oh jee het gaat nu daar smelten hihi!!!!!!

  • 15 Januari 2010 - 14:12

    Suzannnn:

    He dame met een lekker leven! Nice dat je nu wat mede travellers hebt- en meisjes! :P
    bedankt voor de update weer en succes met roosjes verkopen! kussiee

  • 16 Januari 2010 - 11:26

    Oom Gert Jan :

    wat leuk om t lezen en veel plezier met rozen te verkopen om iets te verdienen en ik hoop dat je kunt met mij terugvliegen op 22 april uit thailand haha

  • 16 Januari 2010 - 12:19

    Diana En Erik:

    Hè, we genieten van jouw verslagen.Veel plezier verder en we wachten op je volgende verslag.
    Groetjes van ons

  • 16 Januari 2010 - 22:40

    Nel:

    Zo, dus je gaat de Duitse taal ook ophalen. Goed hoor. Lekker warm daar, merk ik. Hier sneeuwt het weer (zaterdagavond, ligt alweer bijna 10 cm). Veluwemeertocht geweest.
    Veel plezier en werk ze.
    Groetjes,
    Nel

  • 19 Januari 2010 - 20:56

    Renata:

    hi dametje!
    kort maar krachtig verhaaltje, mooi hoor;) mail mij maar eens eventjes terug hehe!
    spreek je snel (K)
    trouwens binnenkort weer f bellen?

  • 27 Januari 2010 - 14:37

    Gerrie Grootkarsijn:

    he marinda,l;ekker die warmte bij jou het is hier super koud
    wat goed te lezen dat je zo n fijne tijd hebt.
    en nog naar nieuw zeeland lekker hoor.
    groetjes van ons uit t harde

  • 28 Januari 2010 - 20:04

    Mams:

    Zaterdag de outback in en dan zal het een tijdje stil zijn hier.....
    Maar dan komen de verhalen vast weer. We blijven ons dagboek bijhouden hoor voor je!

  • 02 Februari 2010 - 20:55

    Renata:

    Tijd voor een nieuwe update?:O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marinda

Actief sinds 07 Okt. 2009
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 31722

Voorgaande reizen:

05 September 2012 - 31 Januari 2013

Internship in Nicaragua

09 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

Luilekker zomervakantie Turkije

20 November 2010 - 24 November 2010

Midweek London!

09 Maart 2010 - 25 April 2010

Backpacken in Nieuw Zeeland

21 November 2009 - 09 Maart 2010

Backpacken in Australië

Landen bezocht: