*PIEP********* - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marinda Renselaar - WaarBenJij.nu *PIEP********* - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marinda Renselaar - WaarBenJij.nu

*PIEP*********

Door: Marinda

Blijf op de hoogte en volg Marinda

13 Februari 2010 | Australië, Cairns

Het ergste wat je kan overkomen (vind ik)
MIJN CAMERA IS WEG, oftewel alle foto`s van mijn hele reis door australie zijn weg! want ik had alleen een aantal partypics van sydney en brisbane upgeload, die jullie waarschijnlijk al hadden gezien.
Maar verder is alles weg, fraser island, whitsundays, ayers rock! alles weg!
Ik heb zin om hier allemaal scheld en vloekwoorden neer te zetten maarja dat helpt ook niet echt om de camera , nouja al is het alleen mijn memorycard, terug te krijgen!


  • 13 Februari 2010 - 08:54

    Jolanda:

    Dat meen je niet...!! Is hij gestolen?
    WAT K*T ZEG. Nou ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk wilt schelden...!
    Ik hoop dat hij nog weer boven water komt1
    liefs Jolanda xxx

  • 13 Februari 2010 - 11:20

    Marianne:

    He Marinda, wat erg zeg! Is hij gestolen? Echt K*T! Ik hoop echt dat hij terug komt.....

    Liefs Marianne

  • 13 Februari 2010 - 11:35

    Sue:

    ooomy!! dat is echt klote!! :( Wanneer ontdekte je dat ie weg was dan? Wanneer had je je camera voor 't laatst vast? Waar ben je nu in Aussie?

    liefs Suzann

  • 13 Februari 2010 - 15:16

    Nel:

    Wat een klotezooi!! Camera weg!
    Hoe kan dat nou? Gestolen? Ergens laten liggen? Ik hoop dat je hem weer terugkrijgt. Ben je nog steeds met de Duitse meisjes daar?

    Veel liefs van Frans en Nel

  • 13 Februari 2010 - 15:23

    Oom Gert Jan :

    oh nee je camera is weg en ik hoop dat je zou het terugvinden en doodzonde voor foto's is weg .

    liefs gert jan

  • 13 Februari 2010 - 19:37

    Diana:

    Dat is echt k.......!!!!!
    Ik hoop echt voor je, dat je hem weer terug vind.

    liefs Diana

  • 14 Februari 2010 - 11:31

    Annet:

    he meisje, wat balen zeg!! hoop dat je er nog wat over hoort, of dat je hem nog weer terugvind!

    bedankt voor de kaart voor Dennis, geweldig dat je daar zelfs nog aan denkt!!!

    groetjes Annet

    ps wel blijven genieten he?!

  • 14 Februari 2010 - 18:46

    Margriet E:

    hey marinda,

    ik hoorde het van je moeder. Wat ontzettend balen zeg!! Hopelijk zijn er nog eerlijke mensen en heb je snel je camera terug.

    Groetjes Margriet

  • 16 Februari 2010 - 10:58

    Mams:

    De camera is terecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marinda

Actief sinds 07 Okt. 2009
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 31721

Voorgaande reizen:

05 September 2012 - 31 Januari 2013

Internship in Nicaragua

09 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

Luilekker zomervakantie Turkije

20 November 2010 - 24 November 2010

Midweek London!

09 Maart 2010 - 25 April 2010

Backpacken in Nieuw Zeeland

21 November 2009 - 09 Maart 2010

Backpacken in Australië

Landen bezocht: