Hi! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marinda Renselaar - WaarBenJij.nu Hi! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marinda Renselaar - WaarBenJij.nu

Hi!

Door: Marinda

Blijf op de hoogte en volg Marinda

31 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Welkom op mijn site waar ik een blog ga bijhouden over mijn doen en laten in Australië!

Ik vlieg 21 november om 14:25 uur naar Australië!
Mijn reis begint in Sydney waar ik veel ongeorganiseerde en georganiseerde excursies wil gaan doen, daarna ben ik van plan om via canberra naar melbourne te reizen en daar ook weer de echte tourist/backpacker uit te hangen! En dan weer terug naar Sydney om eens even goed 2009 af te sluiten en weer vrolijk het volgende jaar in te gaan:D en dit gaat zeker goed lukken want Sydney wordt niet voor niets de ‘New Year’s Eve Capital of the World’ genoemd!

Daarna wil ik de oostkust afreizen en ondertussen een omweg te maken door de Outback en tja verder maar gewoon zien wat er op mijn pad komt!!
Ondertussen is het ook de bedoeling om nog een beetje geld te gaan verdienen door daar wat baantjes te zoeken;)

Alvast heel veel plezier met het lezen van mijn blog!


  • 31 Oktober 2009 - 18:21

    Marianne:

    Heel veel succes en ik ga je zeker volgen!

  • 31 Oktober 2009 - 19:08

    Margriet E:

    het Marinda,

    Nou gaat het eindelijk gebeuren?! Uiteraard ga ik je volgen!

  • 02 November 2009 - 19:47

    Renatatatata:

    Oh jammer ik dacht je eerste berichtje maar nee!:D
    ik vertrek over 19 dagen, snel snel snel :P en iets te lang! maar je gaat het vast super leukl hebben en ik ga je uiteraard ook volgen (H)!
    wel minstens 1x per week een verslagje he, dat is toch niet zo veeleisend?

  • 10 November 2009 - 16:14

    Suzan:

    ooooo ik wil zo graag met je mee! australia the land of my dreams
    en schat, ik ga je echt missen. doe je voorzichtig? we willen je heelhuids terug!
    LIEFS

  • 12 November 2009 - 08:36

    Roswitha:

    He marinda,
    heel veel plezier in Australie, ik blijf je site zeker volgen.
    Geniet ervan.
    Groetjes roswitha

  • 16 November 2009 - 14:32

    Ome Hans:

    Heel spannend,en ik wens je een fijne tijd in Down Under. En pas goed op je zelf. Groetjes Ome Hans.

  • 16 November 2009 - 18:31

    Oom Gert Jan:

    ik wens jou heel veel succes en ik ga ook je zeker volgen!!!

  • 19 November 2009 - 08:09

    Papa:

    Hee meissie,

    Ik vind het heel dapper van je, dat je dit gaat ondernemen. Ik hoop dat je ENORM veel plezier zult hebben. We zullen je zeker blijven volgen, maar ook erg gaan missen.
    Dat maakt niet uit. Zolang je maar plezier hebt en lekker je ding kunt doen.
    Heel veel liefs namens ons

  • 20 November 2009 - 10:20

    Anita:

    Hey meid,

    Heel veel succes.. En plezier natuurlijk!!!
    Ik ga je in de gaten houden :D

    Groetjes Anita

  • 20 November 2009 - 10:23

    Kirsten:

    Hee meisje,

    Morgen ga je weg en ik zal je vertellen.. ik vind het niks aan! Maar ik ben natuurlijk wel heel erg blij voor jou dat je het helemaal in je eentje gaat doen;)!
    Ik zie je sowieso morgen.

    Dikke kusss je vriendinnetje

  • 20 November 2009 - 11:34

    Sjaak:

    Hé Rensie,

    veel plezier de komende maanden!! Geniet er maar lekker van.

    groetjes uit Enschede

  • 20 November 2009 - 18:13

    Hoi Zussie:

    ik vind het jammer dat je weg gaat.ik hoop dat het leuk word.ik denk dat morgen ga huilen.tot ziens zussie

  • 21 November 2009 - 06:30

    Willemien:

    Hey oud collega
    Heel veel plezier en geniet ervan.Ben zeer benieuwd wat je alemaal mee maakt.

  • 21 November 2009 - 22:48

    Jolanda:

    Nou marinda, als je dit leest ben je goed aangekomen.. was zeker een lange reis! Ik ga het vast allemaal horen.

    xxx Jolanda

  • 22 November 2009 - 08:31

    Hetty Groothand:

    he meisje jij durft in je eentje zover weg.
    heel veel plezier en geniet er van .
    gr je oude buurtjes

  • 22 November 2009 - 15:03

    Michel:

    Heel veel plezier meisje!
    Maak er een leuke tijd van!! :)

  • 22 November 2009 - 15:12

    Nel:

    Ik hoorde dat je in Tai Pei in de VIP room mocht. Geweldig!!
    Nog een goede reis verder.

  • 22 November 2009 - 18:41

    Hoi Zussie:

    ik mis je met het heele gezin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je broertje

  • 22 November 2009 - 22:35

    Suzan:

    oeee marinda is al of bijna in Australie?! Aaah spannend!
    Ik denk aan je!
    XXX

  • 23 November 2009 - 10:52

    Anja:

    Hee Marinda,

    Heel veel plezier daar, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen met je;)

    Geniet ervan!

    Liefs Anja

  • 23 November 2009 - 17:06

    Gerben Visch:

    Heey marinda,

    wil je even heel veel succes wensen met alles!!

    en veel plezier! geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marinda

Actief sinds 07 Okt. 2009
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 31718

Voorgaande reizen:

05 September 2012 - 31 Januari 2013

Internship in Nicaragua

09 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

Luilekker zomervakantie Turkije

20 November 2010 - 24 November 2010

Midweek London!

09 Maart 2010 - 25 April 2010

Backpacken in Nieuw Zeeland

21 November 2009 - 09 Maart 2010

Backpacken in Australië

Landen bezocht: